CONTACT - BIROU RELAȚII CU MEDIUL DE AFACERI

 

În scopul eficientizării comunicării cu mediul de afaceri, Cancelaria Primului–ministru a organizat un birou cu rol de interfață a mediului guvernamental cu mediul de afaceri pentru a asigura un flux rapid al informațiilor.

Petițiile adresate Guvernului României și/sau Primului–ministru pot fi transmise, la alegere, prin următoarele variante:

 

  1. ONLINE - prin completarea formularului destinat
  2. E-MAIL - la adresa 4business@gov.ro
  3. REGISTRATURA GENERALĂ - la Secretariatul General al Guvernului

În cel mai scurt timp, după analizarea solicitărilor/propunerilor/întrebărilor/observațiilor primite, prin implicarea ministerelor cu atribuții și competențe din domeniul vizat, vor fi comunicate măsurile și soluțiile legale ce se impun.

 

Veţi primi o notificare pe adresa de e-mail specificată de dumneavoastră, în termen de o zi lucrătoare, în care veţi fi informat că petiția dumneavoastră a fost recepţionată și înregistrată. Potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002, răspunsul instituției publice va fi transmis pe adresa e-mail /corespondență menţionată de dumneavoastră.

 

Completati datele in formular:

Numele tău (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Denumire Persoana Juridica

Telefon

Subiect