Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea instituţiei

Structura cu personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, Secretariatul General al Guvernului (SGG) are rolul de a asigura derularea operaţiunilor tehnice aferente actelor de guvernare, rezolvarea problemelor organizatorice, juridice, economice şi tehnice ale activităţii Guvernului, precum şi reprezentarea Guvernului în faţa instanţelor judecătoreşti.

Acte normative care reglementează organizarea şi funcţionarea sunt următoarele:

  • Hotărârea de Guvern nr. 21/2017 privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Secretariatului General al Guvernului;
  • Ordonanţa de Urgenţă nr. 24/2007 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordonanţa de Urgenţă nr. 25/2007 privind stabilirea unor măsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordonanța de urgență nr. 68/2019 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support