CONTACT - BIROU RELAȚII CU MEDIUL DE AFACERI

 

În scopul eficientizării comunicării cu mediul de afaceri, Cancelaria Primului–ministru a organizat un birou cu rol de interfață a mediului guvernamental cu mediul de afaceri pentru a asigura un flux rapid al informațiilor.

Petițiile adresate Guvernului României și/sau Primului–ministru pot fi transmise, la alegere, prin următoarele variante:

 

  1. ONLINE - prin completarea formularului destinat
  2. E-MAIL - la adresa 4business@gov.ro
  3. REGISTRATURA GENERALĂ - la Secretariatul General al Guvernului

În cel mai scurt timp, după analizarea solicitărilor/propunerilor/întrebărilor/observațiilor primite, prin implicarea ministerelor cu atribuții și competențe din domeniul vizat, vor fi comunicate măsurile și soluțiile legale ce se impun.

 

Veţi primi o notificare pe adresa de e-mail specificată de dumneavoastră, în termen de o zi lucrătoare, în care veţi fi informat că petiția dumneavoastră a fost recepţionată și înregistrată. Potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002, răspunsul instituției publice va fi transmis pe adresa e-mail /corespondență menţionată de dumneavoastră.

 

Completati datele in formular:

Numele tău (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Denumire Persoana Juridica

Telefon

Subiect

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support