SERVICIUL COORDONARE INSTITUȚII

 Serviciul Coordonare Instituții asigură monitorizarea și coordonarea activității entităților prevăzute în anexa la HG nr. 21/2017, coordonate de Prim-ministru prin Secretariatul General al Guvernului.

 

Atribuțiile Serviciului Coordonare Instituții sunt următoarele:

  • Îndrumă entitățile în procesul de luare a deciziilor și solicită periodic rapoarte de informare, precum și documente justificative privitoare la activitatea entităților;
  • Derulează controale și inspecții, aduce la cunoștință aspectele constatate, transmițând recomandări şi propuneri, care se supun spre aprobare Secretarului General;
  • Participă la reuniunile grupurilor de lucru constituite la nivelul entităților, atunci când consideră necesar;
  • Informează entitățile asupra măsurilor aprobate de Secretarul General al Guvernului / Prim-Ministru și verifică periodic îndeplinirea acestora;
  • Încunoștințează Corpului de Control al Prim-ministrului, atunci când există suspiciuni privitoare la neregularități în activitatea entităților;
  • Solicită şi beneficiază de cooperarea, asistenţa şi sprijinul necondiţionat necesar îndeplinirii atribuţiilor de serviciu din partea personalului entităților.

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support